Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές
- Σε όλες τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Το χρονικό περιθώριο δεν δύναται να παραταθεί και μετά το πέρας αυτού, η εταιρία EpicMarket δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση.
- Λόγω των χαμηλών χρεώσεων της εταιρείας μας απο τις συνεργαζόμενες ταχυμεταφορές, οταν θέλετε να στείλετε το δεμα πισω μπορείτε να το στείλετε σε χρέωση παραλήπτη (EpicMarket).
- Το ποσό επιβάρυνσης θα εξαρτηθεί απο το βάρος/όγκο του δέματος για παράδειγμα έως 2 κιλά δέμα θα χρεωθείτε €5,00 για την αποστολή του σε εμάς και €5.00 για την επαναποστολή (δεν ισχυεί όταν η επιστροφή γίνεται για λόγους στους οποίους φέρει ευθύνη η εταιρεία μας).
- Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής του προιόντος είναι ότι αλλάξατε γνώμη ή δεν σας ικανοποίησε το προιόν ,εφόσον καλύπτει τις προυποθέσεις επιστροφής, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων η να αλλάξετε το προϊόν χωρίς να περιλαμβάνονται στο ποσό τα έξοδα αποστολής και επιστροφής αυτού, ή τραπεζικών εξόδων.
Προυποθέσεις Επιστροφής:
- Να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα EpicMarket πριν απο της 20 ημερολογιακές ημέρες απο την παραλαβή.
- Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
- Τα προϊόντα να ειναι πλήρης και χωρίς φθορές.
- Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας.
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες – με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του EpicMarket – πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) τα έξοδα επιβαρύνεται το καταστήμα.
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και -εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το EpicMarket. Επιβαρύνεται τo καταστήμα.
- Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για εσώρουχα και μαγιώ (σλιπ) για λόγους υγιεινής.
- Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Επιστροφές χρημάτων ή μη επιστροφές χρημάτων:
Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email / τηλεφωνική επικοινωνία για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών.
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας -κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
Στοιχεία Αποστολής Δέματος προς Επιστοφή
ΕΠΩΝΥΜΙΑ: EPICMARKET
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 33
ΠΟΛΗ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ταχυδρομικώς Κώδικας: 54646
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: +306946772939
Χρειάζεστε βοήθεια? Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας!